sobota, 5 września 2015

autumn




 Hej. No niestety szkoła się zaczęła, a ten rok będzie bardzo ciężki jak dla mnie. Jak na razie jest normalnie, ale jak pomyśle ile nauki przede mną to jestem trochę przerażona. Przynajmniej w pełni zaczęła się moja ulubiona pora roku, uwielbiam zachmurzone niebo i chłodny wiaterek. W jesieni lubię też to, że można nosić ładne i wygodne sweterki które uwielbiam. Na pocieszenie tego, że zaczęła się szkoła dostałam piękny naszyjnik od happinessboutique, który widzicie na zdjęciach, mam nadzieję że podoba wam się tak jak mnie. Życzę Wam miłego roku szkolnego. 




19 komentarzy:

  1. Powodzenia w szkole! :)
    Piękny ten naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny naszyjnik!
    Ja zaczęłam liceum i na szczęście wszystkie stresy minęły, nie ma dużo nauki także się cieszę :D
    Życzę powodzenia :*
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez czekam na swoją przesyłkę :)

    _____________________
    Scandinavian style
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny naszyjnik! *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. naszyjnik cudo! powodzenia we współpracy z nimi:)
    http://polowcia--blog.blogspot.com //w najnowszym poście- school lookbook!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię czytać twojego Bloga. Świetny post i zdjęcia! Zapraszam i zachecam do obserwacji ♥
    http://lovelysoophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie też jest to jedna z fajniejszych pór roku :)
    Ładne okulary :D

    anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny łańcuszek ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Naszyjnik jest świetny!

    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam jesień, a ten naszyjnik jest cudowny :3 mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy! :)

    U mnie konkurs. Serdecznie zapraszam! :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny naszyjnik <3
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny naszyjnik, lubię taką minimalistyczną biżuterię :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Minimalizm to jest to, co lubię :)

    www.meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj.