poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Case


 Hej, hej. Gotowi do szkoły? Ja niekoniecznie, ale chyba nigdy nie będę gotowa. Dziś przychodzę do was z postem o firmie Funnycase, która jak pewnie niektórzy z was wiedzą zajmuje się sprzedażą  obudów na telefony każdego rodzaju. W sklepie podoba mi się to, że obudowę można zaprojektować samemu, ale można wybrać również jedną z mnóstwa polecanych. Przyznam szczerze, że gotowe projekty bardzo mi się spodobały i zrezygnowałam z tworzenia swojego własnego. Jedna obudowa jest plastikowa, a druga silikonowa ponieważ na stronie można wybrać jaki rodzaj obudowy chcemy, ja zdecydowałam że każda będzie inna. Zachęcające do kupna jest również to, że na Funnycase obudowy można dobrać do każdego modelu telefonu co bardzo wszystko ułatwia. Casy są fajne, bardzo dobrze wykonane, dobrze chronią telefon i zdecydowanie są świetną ozdobą. Zdecydowanie z czystym sumieniem polecam.







14 komentarzy:

  1. Świetne case'y! Ja też nie mogę pojąć, że to już wrzesień, a jutro rozpoczęcie roku szkolnego? Coo? haha. Jak ten czas szybko zleciał... :(

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Jeżeli blog Ci się spodoba - zaobserwuj, będzie mi bardzo miło. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega są te etui ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne !


    ________________________
    Fashion,makeup i
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem gotowa do szkoły *_*
    Zapraszam do mnie:
    http://sweetsunny123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne casy :) A do szkoły jesem gotowa :D

    Zapraszam na nowy tygodnik
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne casy :)


    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetne ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne case :)
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Superowe case <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ---> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja do tej pory korzystam z silikonowych casów, jakoś nie mam zaufania do tych plastikowych...
    www.meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj.