piątek, 11 września 2015

Kimono



 Hej, hej. Nareszcie mam chwile na wstawienie posta. W tygodniu ciężko znaleźć mi czas by napisać posta lub chociaż zrobić zdjęcia.  Ostatnio, a właściwie już jakiś czas temu otrzymałam przesyłkę z zamówionymi przeze mnie kimonami. Choć lato jako takie się skończyło i trzeba teraz myśleć o ciepłych sweterkach to ja postanowiłam zamówić już coś na przyszły rok. Kimona dostałam od firmy dresslink  i oczywiście bardzo mi się podobają choć muszę przyznać, że na stronie wyglądały trochę inaczej, a mianowicie miały być z innego materiału. Jednak mimo to, że wyglądają trochę inaczej bardzo mi się podobają i jestem z nich zadowolona. Miłego weekendu.




15 komentarzy:

  1. Ja nie przepadam za kimonami, ale te są bardzo ładne! :)

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda te kimona akurat średnio mi pasują to muszę przyznać, że ogólnie uwielbiam te ciuszki, świetnie wyglądają. Tylko czekam na to, żeby przejść się do sklepu i wybrać coś fajnego, chociażby na przyszły rok :)

    Pozdrawiam i zapraszam na mój - trochę nietypowy - blog :)
    Zapraszam również do obserwacji :)

    http://somethingdiffernet-imagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Są na prawdę świetne :D Mi się ogólnie kimona bardzo podobają i koniecznie muszę sobie jakieś kupić (wiem, trochę się z tym spóźniłam, bo już się zimno robi xD) :)
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Są śliczne!

    ○ • chanelier.blogspot.com <---- kliiik! (mój blog) • ○

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kimona! szkoda że nie nadają się na jesień/zimę haha :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cały czas zabieram się do kupna kimona, ale jakoś nie wychodzi :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. są piękne :) ciekawy blog,podoba mi się :) może wspólna obserwacja?x
    Pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com,jeśli możesz kliknij w linki przy współpracy,dziękuję! :) xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten czarny mi się podoba :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie boskie to drugie <3

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kimona, oba bardzo mi się spodobały :) Poklikane, mogę liczyć na rewanż? :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj.