poniedziałek, 1 sierpnia 2016

i love denim


 Czy jest ktoś kto nie ma takiej lub podobnej do tej kurteczki? Na pewno. Jak dla mnie jest to rzecz niezbędna, dlatego mam ich kilka. Uwielbiam te piękne, jeansowe kurtki ponieważ są bardzo wygodne i wyglądają świetnie. Osobiście najbardziej podobają mi się te w rozmiarze oversize. Dzisiejsza stylizacja to minimalistyczny bastollowy look. Nazywam go tak ponieważ była to ulubiona stylówka wokalisty Bastille, z poprzedniej płyty, wraz z nową płytą zmienił swój wygląd. Chyba jest wielkim fanem tych kurtek, bo prawie na każdym koncercie można było ją zauważyć, prawdopodobnie miał kilkanaście takich samych. Dobry wybór Dan. xoxo





12 komentarzy:

  1. Te kurtki to dla mnie symbol lat 80 i 90, są super ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudne zdjecia
    super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kurtka <3
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurteczki naprawdę bardzo fajnie się prezentują
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę sobie kupić taką kurtkę, bo takiej nie mam, a strasznie mi się podobają <3
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak najbardziej się zgadzam takie kurtki to jest rzecz obowiązkowa w każdej szafie, sama posiadam takie dwie i nosze je non stop :3 moj blog

    OdpowiedzUsuń
  7. ojj zgadzam sie z toba- jeansowa kurteczka to podstawa ;3 swietnie sie prezentujesz!
    moze wspolna obserwacja? ;) daj znac u mnie na blogu
    xoxoox

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też uważam, że te kurtki są fajne, ale osobiście dopiero zamierzam taką kupić! Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba stylizacja, ta katana jest świetna ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie ---> http://fashionblackqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj.