czwartek, 28 lipca 2016

new beginning




Dziś powracam. Od mojego ostatniego wpisu na blogu minęło trochę czasu. W tej "przerwie" zdążyło się wydarzyć całkiem sporo rzeczy, ale spokojnie nie będę was nimi zanudzać. Powiem wam tylko, że to początek nowego bloga. Postanowiłam, że teraz będzie inny, może lepszy, po prostu potrzebna jest zmiana. Nawet w moim wyglądzie widać zmianę, kiedy zerkniecie na poprzedni post. Mam nadzieje, że nowa odsłona bloga się wam spodoba. 

Teraz może coś o dzisiejszej stylizacji. Długa, letnia sukienka i bluza?! Tak, podoba mi się. Sądzę, że to ładny i wygodny look. Dzięki sukience wyglądamy bardziej elegancko i kobieco, a krótka bluza i conversy sprawiają, że czujemy się po prostu wygodnie. Łączenie eleganckich ubrań ze sportowymi, wygodnymi jest jak dla mnie bardzo ciekawe. Jeśli chodzi o biżuterię to nie jestem jej wielką zwolenniczką, ale czarny choker nie zaszkodzi. xoxo





















12 komentarzy:

  1. Według mnie to naprawdę świetna, pomysłowa stylizacja. ;) A choker świetnie się do tego komponuje.

    milkaoreoo.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Połączenie wygląda naprawdę dobrze, chociaż nie utożsamiam ją ze sobą
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia!
    fajnie że wróciłaś :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też zaczynam tak jakby od nowa, po długiej przerwie ♥
    Zapraszam do mnie:
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie zmiany robią cuda, niedawno tez zrobiłam lekki remont na moim blogu i czuje jakbym wszystko zaczynała od nowa ale z całym doświadczeniem ktore juz po prawie 2 latach posiadam. Ta spódnica jest cudna :3 moj blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego typu stylizacje są niesamowite. Nieczęsto się spotyka ludzi na ulicy ubranych w taki outfit, bo co by nie było - trzeba mieć do takiego odwagę. Sama cały czas szukam sukienki, do której mogłabym założyć bluzę. Wyglądasz naprawdę rewelacyjnie.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam połączenia stylu sportowego z eleganckim <3
    Obserwuję i liczę na to samo :)
    http://inspiracjeistyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Farbowana blondyna! Już Cię uwielbiam :)

    http://queenstay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam te zdjęcia a szczególnie 1 ! <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj.