poniedziałek, 17 sierpnia 2015

The best


Hej,hej. Dziś małe zmiksowanie zdjęć z moimi okularami z GIANTVINTAGE. Przyznam szczerze, że z tą firmą jak do tej pory współpracuje mi się najlepiej. Osobą z którą się kontaktuje jest bardzo miła, nawet poleciła mnie kiedyś innemu sklepowi, przesyłka jest błyskawiczna bo zostaje wysłana z Los Angeles, a dociera do mnie w tydzień, a mieszkam w środkowej Polsce. Przede wszystkim okulary są świetnej jakości i wyglądają dokładnie tak jak na stronie, a nie tak jak na niektórych stronach bywa, że na stronie rzecz wygląda inaczej i w rzeczywistości inaczej. Jeśli macie jakieś pytania dotyczące tej współpracy piszcie w komentarzach lub na mojego e-maila który znajduje się w zakładce kontakt u góry, chętnie podzielę się z wami moją wiedzą :)












Okulary-GIANTVINTAGE

15 komentarzy:

  1. Wyglądasz świetnie ;)
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne okulary i boska koszulka numer jeden <3 :)
    obserwuję!
    www.ladyaggu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetne okulary
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Okulary są mega!
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie świetne! :) ostatnie chyba jednak najbardziej mi się podobają :)

    |BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny i ciekawy post :)
    Zapraszam do mnie na KONKURS :) do wygrania dowolny ciuszek ze sklepu znu.com:)
    buziaki!
    http://dominikax.blogspot.com/2015/08/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna jest ta pierwsza bluzka idealna w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice t-shirts and glasses! They're so cute :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super zdjęcia! :)

    serdecznie zapraszam do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne okulary :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ale cudowne zdjęcia, bardzo mi się podobają
    aż muszę zaobserwować :)
    MÓJ BLOG - klik! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Te okulary wyglądają świetnie! Dostawa rzeczywiście bardzo szybka :o moj blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne okulary wybrałaś, ciężko się zdecydować, w których najbardziej Ci do twarzy :) Poklikane, mogę liczyć na rewanż? :)

    http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ślicznie! <3 Ostatnie okularki jak z Harrego Pottera :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj.