środa, 12 sierpnia 2015

bracelet




 Hej, hej.Ostatnio dostałam piękną bransoletkę od firmy SOUFEEL z reguły nie przepadam za biżuterią, ale ta bransoletka na prawdę bardzo mi się podoba. W sklepie tym spodobało mi się to, że każdą zawieszkę można wybrać samemu i "zrobić" swoją własną bransoletkę jak i to że bransoletka znajduje się w ślicznym pudełku do którego dostaje się jeszcze ładną torebkę. Taka bransoletka to dobry pomysł na prezent dla kogoś, sama chciałam ją komuś podarować, ale tak mi się spodobała że zostawię ją dla siebie. Mam nadzieje, że wam też się spodoba. U was też znów jest gorąco?





Jeśli chcecie też kupić taką bransoletkę to tu znajduje się kod rabatowy: BLOG5

21 komentarzy:

  1. piękna jest
    długo czekałas na odpowiedz z tej firmy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam te bransoletki już na kilku blogach. Bardzo mi się podobają :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta biżuteria z tego sklepu wygląda ślicznie! :) Mam pytanie, współpracujesz z tą firmą?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te bransoletki :)
    Poklikałabyś u mnie?
    http://ysiakova.blogspot.com/2015/07/wspopraca-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna <3

    ____________________
    fashion-blog
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam trochę o tej firmie i musze przyznać ze te bransoletki sa cudowne! moj blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne! <3<3<3
    Ja również posiadam swoją bransoletkę ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne !!!!! <3
    xpozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ta bransoletka. *-*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna bransoletka, śliczne przywieszki. :)
    http://fotismylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna bransoletka, od dawna takie mi się podobają, firma zrobiła ci super prezent ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bom dia!
    Gostei muito de conhecer o seu blog, me apaixonei pelo bracelete ele é maravilhosas.
    Eu estou achando que ele é muito estiloso, tem uma visualização muito bonita e é cheio de informação útil.
    Dé uma passadinha no meu blog, você vai adora ele tanto quanto eu adorei o seu.
    Se gostar, me siga. Mas se você não gosta.......
    ME SIGA mesmo assim!!! rsrsrs
    Beijos!!

    http://viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bransoletka, ja próbowałam nawiązać współpracę z tą firmą, ale już 1,5 tygodnia nie odpisują.
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. JEEJ, PIĘKNA BRANSOLETKA! <3 xxx

    Zapraszam na nowy post! Jeśli się spodoba skomentujcie i zaobserwujcie bloga! BUZIAAK <3 xxx
    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna jest ta bransoletka i śliczne pudełeczko! <3
    MÓJ BLOG <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow they look stunning, I am in love with the charms<3 Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny i ciekawy post <3
    cudne zdj <3
    Zapraszam do mnie na KONKURS :) do wygrania dowolny ciuszek ze sklepu znu.com:)
    buziaki!
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj.