poniedziałek, 2 stycznia 2017

promise?


Cześć. Zacznę od tego, że dawno mnie tu nie było, znowu miałam długą przerwę, a wszystko przez to, że ten rok był zły i cieszę się, że się skończył. Dużo nauki przed maturą, choroba itd. brakowało mi bloga, ale nie miałam energii by pisać posty i tworzyć zdjęcia. Każdego dnia chciałam w końcu się zebrać, ale po prostu się nie udawało. Aż dziś, w tym nowym już roku postanowiłam coś napisać. Chciałabym pisać posty regularnie, robić ładne zdjęcia i sprawiać żeby mój blog był lepszy, ale nie mogę ani sobie ani tym którzy może czytają mojego bloga obiecać. Mogę obiecać, że będę się starać, ale co z tego wyjdzie, zobaczymy w najbliższym czasie.

10 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne okulary! To zerówki?

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Good luck.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  5. How do you always come up with such amazing outfits?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj.