czwartek, 29 września 2016

tea, blanket and book



 Zimno, coraz zimniej i wiecie co? Lubie to. Jedna z moich ulubionych pór roku właśnie się zaczęła. Większość ludzi lubi lato, ciepło, słońce, a ja wolę chłód, deszcz i ciepłą herbatę, którą mogę nosić ze sobą wszędzie w moim kubku termicznym. Jestem z niego bardzo zadowolona, jest czarny i z napisem, który mogłam sobie wybrać, dzięki czemu jest unikalny.
Jest bardzo lekki, nie przecieka i jest bardzo wygodny. Jest to szczelny kubek termiczny Blacky.  Nie ma to jak schować się pod kocykiem z herbatką i dobą książką, najlepszy zestaw na jesienne dni. Niefajne jest oczywiście to, że pięć dni w tygodniu trzeba chodzić do LO, a ten rok będzie niestety bardzo pracowity, strach się bać. Pociesza mnie fakt, że to już ostatni rok, choć trochę mnie to też przeraża. xoxo




Kubek termiczny-link


6 komentarzy:

  1. Ja zdecydowanie wolę gorącą czekoladę ;D Śliczny kubek <3

    OdpowiedzUsuń
  2. też kocham jesień, chociaż i tak nic nie dorówna latu :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubie nawet jesień. Ma ona ten magiczny klimat <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam nic do jesieni, co więcej kiedy jest ciepła to naprawdę ją uwielbiam
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też lubię jesień ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie największym problmem o tej porze roku jest mobilizacja. Najcghętniej spęddziłabym cały dzień siedząc pod kocemm z herabtą i ulubioną książką ;)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj.