poniedziałek, 22 sierpnia 2016

I love BLACK



 Dzisiejsza stylizacja składa się z czarnych elementów. Jak można zauważy założyłam czarną kurtkę bomberkę, czarny top oraz czarne jeansy i buty Dr. Martens.
 Do tego dobrałam dodatki w postaci kilku pierścionków, naszyjnika i choker'a. Uwielbiam czerń i duża część moich ubrań jest właśnie w tym kolorze. 
Do czarnych ubrań łatwiej znaleźć dodatki czy połączyć z innymi elementami garderoby.
 A jakie są wasze upodobania kolorystyczne? xoxo  









top, pierścionki, naszyjniki-klik

14 komentarzy:

  1. ja uwielbiam całe czarne stylizacje :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam rzeczy klasyczne, w pudrowych kolorach, a najbardziej czarny i biały <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię czarny, ale moja szafa jest pełna różnokolorowych ubrań! Ładne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarny to zdecydowanie moj ulubiony kolor :) Bardzo fajna stylizacja. Genialne buty! <3
    Pozdrawiam (W.)

    OdpowiedzUsuń
  5. Połączenie naprawdę bardzo fajnie wygląda
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wychodzisz na zdjęciach. Pięknie ci w ciemnych kolorach :)
    Zapraszam na mojego bloga http://dreamerworldfototravel.blogspot.com/
    Pozdrawiam Marzycielka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. CuudO! Marzy mi się bomberka, ale pudrowy róż :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja! Również najbardziej lubię czarne lub bardzo ciemne ubrania. Ubieram się już tak od przeszło trzech lat :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdyby nie choker, których niestety nie lubię, to stylizacja byłaby super!
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja i bardzo ładne zdjęcia, super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne zdjęcia!

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  12. ja tam najabrdziej lubie kolor czarny :D jak nie wiem co ubrac, to ubieram sie na czarno, z tego tez powodu, twoja stylizacja bardzo przypadla mi do gustu <3
    moze wspolna obserwacja? ja juz kochana ;3 buziaczki!

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  13. "
    Great post! We would like to feature your post on Tropika Club too if that's possible?
    Tropika Club Deals is part of the Tropika Club ecosystem:

    Tropika Club Magazine – Get the latest scoops on beauty, grooming and wellness
    Tropika Club Deals – Search for the best voucher and coupon deals
    Tropika Club Bookings – Discover and book services at amazing off-peak discounts

    Tropika Club Magazine crafts and curates articles for the discerning male and female. We provide up-to-date articles on Beauty and Vogue for gals, and articles on Grooming and Style for guys. Supporting Tropika Club’s vision to bring the best beauty, wellness and fitness services to our visitors, we also have a review section on the best services and selections under Top Picks. "

    OdpowiedzUsuń
  14. "
    Hi we are from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below as our contribution to your blog roll:

    1. Top 10 Hair Removal Salons In Southeast Of Singapore

    2.Top 10 Facial Services In Western Singapore

    3.7 Foods with Polyphenols - Why Should You Care

    4. The Amazing Benefits of Salicylic Acid to Your Skin

    5.7 Great Places to Get Your Desktop Wallpapers for Free"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj.