sobota, 3 października 2015

my favorite


 Hej, hej. Nareszcie kupiłam sobie moje wymarzone martensy. Już jakiś czas temu pisałam wam, że chcę je kupi no i je nareszcie kupiłam. Buty bardzo mi się podobają, ale nie mogę powiedzieć, że są wygodne, buty są nowe i jak na razie skóra jest bardzo twarda, więc moje nogi trochę cierpią, ale mam nadzieję, że się to zmieni jak je trochę rozchodzę. Nie ważne buty tak mi się podobają, że mogę trochę pocierpieć. Na zdjęciu również moja kochana koszula w kratę i moje ulubione okularki. Na dole wstawiłam również zdjęcia mojego wczorajszego ubranka, ostatnio bardzo polubiłam grube paski z spodniami z wyższym stanem. xx





20 komentarzy:

  1. Świetne buty, jestem prawdziwą wielbicielką tej firmy! *-*

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Brakuje mi 10 obserwatorów do wymarzonego celu. Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj, będzie mi bardzooo miło. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love that! Great blog! ❤

    blacktaileddeer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznotki !

    _________________
    Idealna toaletka
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Those shoes are amazing, great post! X Minale
    http://minaleme.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląda ten outfit na zdjęciach wyżej! :)

    pozdrawiam,
    ANN--BLOG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta koszula prześliczna *-*
    A buty oby się rozchodziły i służyły Ci jak najdłużej ^^

    Lepiej być nieidealnym sobą, niż idealną kopią kogoś innego!
    Zapraszam na pierwszego posta właśnie na ten temat:

    http://panna-nieidealna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Te buty wymiatają! Ja na początku miałam brać długie, matowe martensy ale widząc dużo stylizacji z krótkim jednak zdecydowałam się na te i aktualnie szukam jakiś w dobrej cenie. Koszula w kratę- klasyka ;)
    Super oufit!

    pozeracz-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też planuje zakup podobnych butów. Są śliczne.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja, bardzo mi się podoba :) Buty, które kupiłaś są naprawdę bardzo ładne :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne martensy i koszula :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te buty.Na pewno będą wyglądać świetnie w wielu stylizacjach.Może dodasz kiedyś jakieś? xoxo

    martha-dz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealna stylizacja jak na mój gust ! http://moresik123.blogspot.com zapraszam do mnie ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj.