wtorek, 4 sierpnia 2015

white



Hej,hej. Nie wiem jak wy, ale ja zawsze chciałam odnaleźć swój styl i wyglądać charakterystycznie  pomalować włosy na biało lub czerwono ubierać się oryginalnie. Jeśli chodzi o malowanie włosów to zrezygnowałam bo trochę boje się co mogłoby z tego wyjść, a jeśli chodzi o ubiór na to cóż...wiecie pewnie jak to jest kiedy otwieracie szafę ,wszystko tam jest z innej beczki i długo trzeba się zastanowić co ubrać by jakoś wyglądać. Może wy tak nie macie, ale ja tak mam. Po woli staram się eliminować pewne rzeczy i zmieniać zaopatrzenie swojej szafy na bardziej jednolite jednak trochę to może potrwać bo moje rzeczy wylewają mi się z szafy. Czasami mam tak, że kupie jakąś rzecz bo mi się spodoba w sklepie po czym założę tylko kilka razy, a potem zapominam o niej bo ginie w stercie innych ubrań. Oczywiście nie myślcie sobie, że nie układam rzeczy w szafie bo układam, ale jest to syzyfowa praca bo co jakiś czas znowu nie mogę nic znaleźć.












25 komentarzy:

  1. ja tak raczej nie mam, bo na bieżąco wywalam wszystko w czym nie chodzę ;)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna torba, świetne okularki ♥
    ja ciągle coś wyrzucam, coś kupuję :)
    Poklikasz w linki? Z góry dziękuję ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/2015/07/wspopraca-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna stylizacja ślicznie wyszłaś
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudownie wyglądasz! *.*


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też tak mam co do ubrań, prawie wszystko jest z innej beczki. Mi akurat włosy udało się pomalować co prawda nie na miało czy krwisto czerwono ale coś w odcieniach czerwieni jeszcze jest
    Pozdrawiam, Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw, uwielbiam takie rockowe stylizacje :) Naszyjniki z Dressgal są super, poklikałam w linki :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja i cudowne zdjęcia!

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze chciałam całkowicie zmienić swój styl,a le chyba się na to nigdy nie odważyłam!: )
    śliczne zdjęcia, masz cudne włosy! :)

    Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście? będę wdzięczna! :) ----->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja :) bardzo podoba mi się torebka :)

    |BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobny 'problem' z ciuchami ;D Super zdjęcia ;)

    milkaoreoo.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak najbardziej rozumiem Cię jeżeli chodzi o te nagle znikanie ubrań. Ja ostatnio próbuje wprowadzić wiecej szarego, pudrowego i jasno niebieskiego koloru do mojej szafy :3 moj blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, też mam taki problem :/
    Świetna jest ta torebka!

    yariin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna stylizacja :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę świetna stylizacja, widać że masz swój styl!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobrze to znam, kiedy zaglądam do szafy, to mam tak samo. Staram się wypracować jakiś swój styl i dążyć do 'ideału', ale to bywa trudne, zwłaszcza, gdy jakaś rzecz w sklepie wyjątkowo mi się podoba. No cóż, styl to również kwestia dojrzałości i może trzeba do niego dorosnąć.
    Bardzo mi się podobają te zdjęcia i to, jak jesteś ubrana :)

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie wyglądasz, super stylóweczka :)
    potrzebuje kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialna stylówka, pasuje Ci w bordowym :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne zdjęcia!:)
    obserwujemy?:):)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. You look great dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/leather-with-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne zestawienie i śliczne zdjęcia! Widzę, że nie tylko ja mam ten sam problem z ciuchami :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  21. Super fotki :) Doskonale wiem co to znaczy , że ciuchy wylewają się z szafy ...
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi też ciuchu często giną w "niewyjaśnionych okolicznościach" ;)

    http://chanelier.blogspot.com/ <- kliiik!♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja! Ja też zawsze chciałam znaleźć swój styl :D

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna stylizacja. Ślicznie Ci w niej ♥

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj.